תהיה המעודד הראשי של עצמך

תהיה המעודד הראשי של עצמך - עמית והגר

הנה תרחיש מוכר לכולנו: יש לך מטרה מרגשת בראש, הכנת שיעורי בית, אתה מרגיש מוכן כמו שמעולם הרגשת… אבל הדברים פשוט לא מסתדרים. בטח היו לך זמנים שבהם חשבת שאתה עושה את מה שאתה אמור לעשות, אבל קיבלת מידע מוטעה. חשבת שהכל מסודר, וזה פשוט לא עבד. שרפת את הזמן והשקעת יום אחר יום, וזה לא עזר. נראה שלא הצלחת לשנות את התוצאה הסופית.

אלו זמנים שבהם אתה צריך להיות המעודד הטוב ביותר של עצמך. 

הנה מספר דרכים לעודד את עצמך.

קח אחריות על ההזדמנות שהוחמצה.

למד מהעובדה שלמרות שעשית את המצגת הטובה ביותר האפשרית, הלקוח שלך רצה את זה בצורה אחרת. תהיה מוכן לאכזבות שקורות מדי פעם. דע שההזדמנות האבודה הזו רק מגדירה אותך כרגע, בשביל שתוכל לנצל את ההזדמנות הבאה. הבן שבפעם הבאה תוכל לבצע את השינויים הדרושים – בצע את השינויים שיעשו את ההבדל. חקור את הטעויות שלך, ולמד מהן. במקום להתעכב על הטעויות שלך, פשוט תכיר בהן. הזכר לעצמך שאתה חכם יותר ממה שחשבון הבנק שלך גורם לך להאמין.

הזכר לעצמך שאתה צפוי להשתפר.

אל תרד על עצמך. ביקורת עצמית היא דבר חשוב, אבל מה שחשוב יותר הוא אתה, דע לבקר את עצמך, אך גם לעודד את עצמך. זו ההזדמנות הבאה שחשובה, לא זאת שכבר חלפה. המקרה האחרון חשוב רק בכך שאתה חייב ללמוד ממנו, אבל הבא נותן לך את ההזדמנות להראות שלמדת מהטעויות שלך. אתה יכול לעשות את זה טוב יותר בפעם הבאה. אתה רק צריך להתאמן. תמשיך לנסות עד שתצליח.

אם הבנת מה השתבש בפעם הקודמת, אז אתה יודע איך לעשות את זה נכון בפעם הבאה. אם הבנת מה היה במצגת שלך שלא עבד, אל תציג את אותם דברים בפעם הבאה. אם הבנת שהסיבה שלא סגרת את העסקה הפעם היא בגלל שלא היו לך את כל העובדות והנתונים במקום, שמור את כל העובדות והמספרים לפעם הבאה. אל תכעס על עצמך בגלל שאתה מתבלבל. טפח לעצמך על השכם על כך שהבנת את זה.

אתה חייב לעודד את עצמך. שאב עידוד מהסובבים אותך וממך. אתה צריך להיות המעודד של עצמך. למה? כי אתה לא יכול לחכות ולקוות שמישהו אחר יבוא ויעודד אותך. אתה צריך לסמוך על עצמך. אתה צריך להאמין בעצמך וביכולת שלך להבין מה עובד ומה לא.

תצטרך לעודד את עצמך בהצלחות עתידיות. כאשר אתה מפספס הזדמנות, לא מוכן להזדמנות או סובל מנסיגה תוך כדי מימוש המטרות שלך, אתה צריך לעודד את עצמך על ידי חזרה מיידית למירוץ, נסה שוב ושוב עד שתצליח.

יש פתגם ישן שאומר, "רק אחרי שתיפול מסוס שבע פעמים, אתה קאובוי אמיתי." אם נפלת מהסוס, עלה מיד בחזרה. אם אתה סוטה מהמסלול, חזור אליו מיד. אם אתה נופל מהדיסציפלינות שלך, חזור אליהן מיד. אם אתה נופל מההרגל, חזור אליו.

זה עלול להיות קשה. זה אולי קצת מפחיד. אבל אל תהסס, סמוך על עצמך. שמור על נחישותך חיה, פעילה ותקינה. תעודד את עצמך קדימה לניצחון. והוא יגיע.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?