תשלטו בכסף שלכם, לפני שהוא ישלוט בכם

תשלטו בכסף שלכם, לפני שהוא ישלוט בכם

אתם חייבים להיות האדונים של הכסף שלכם, אחרת הוא ישלוט בכם.

אז איך נשיג שליטה על הכסף שלנו? בצעו את השלבים הבאים על מנת שתנהלו את הכסף שלכם בצורה נכונה.

כסף הוא הזרז לכל דבר בחיים, בלעדיו לא נוכל להשיג דבר, אבל הוא יכול להיות גם העונש שלנו, אם כל מה שאנחנו עושים זה רק מתמקדים בו, לעולם לא נמצא אושר.

הגדילו את הידע הפיננסי שלכם

אמונה מגבילה נפוצה, היא שאנחנו פשוט לא מספיק חכמים כדי להבין את כל המספרים ואת המידע החדש, ולא יודעים להפוך את זה, הלכה למעשה – לעושר. זה יכול להרגיש כמו ללמוד שפה חדשה, אבל קריאת דוחות כספיים והכרת אוצר מילים משותף – חיונית וחשובה. אנחנו רוצים להיות בעלי ידע פיננסי כדי שנוכל להיות מעורבים בהחלטות חשובות.

הציבו לעצמכם מטרות ברורות

חופש כלכלי הוא חובה לכל מי שרוצה לחיות חיים מספקים. אבל חופש פיננסי כשלעצמו אינו מטרה קונקרטית שניתן לתפעל. כדי לשלוט בכסף באמת, עלינו להכין תוכנית. ראשית, שאלו את עצמכם – מה אנחנו רוצים שתהיה המטרה הסופית שלנו. ואז, תשאלו למה אנחנו רוצים את זה. חיבור הפעולות שלנו למטרה שלנו הוא חיוני. על ידי התחלה בקטן אנחנו יכולים בקלות לקחת על עצמנו קצת, ואז לגדול ולצמוח בהדרגה לחלומות הגדולים, והגדולים יותר שלנו.

קחו את הכלים שאתם צריכים

אנחנו צריכים ללמוד את הכלים והשיטות הנכונות כדי להוציא אל הפועל את כל המטרות והחלומות של התוכניות שלנו. זה כולל קריאת חומר חדש, לימוד תוכניות פיננסיות חדשות והתעדכנות מתמדת כיצד להשיג הצלחה כלכלית.

הבינו מהו הכוח האולטימטיבי

לעתים קרובות אנו חושבים על כסף כעל הכוח האולטימטיבי, אבל זו אמונה מגבילה. לכסף אין כוח בפני עצמו – אלא רק הכוח שאנחנו נותנים לו. הכוח האולטימטיבי הוא היכולת שלנו להתמקד והמצב שבו אנחנו מכניסים את עצמנו. ברגע שאנחנו מסוגלים להגיע למצב השיא שלנו, אנחנו יכולים לאמץ אמונות מעצימות.

תהיו היוצרים של חייכם

אם אנחנו יכולים לשלוט בכסף שלנו – אנחנו יכולים לשלוט בכל דבר. אנחנו יכולים לשלוט בתוצאות שלנו ובפוטנציאל שלנו. אנחנו יכולים לחיות חיים כמו שאנחנו רוצים שהם יהיו ולא להיפך. על ידי שליטה מלאה בדברים, אנו יכולים לשלוט בחיים בכדי להשיג את מלוא הפוטנציאל שלנו ולהביא לחיים שאנו רוצים לחיות. זה ההישג הגדול ביותר, להיות בשליטה מלאה ולקטוף אושר מכל מה שאנחנו עושים.

הישארו ממוקדים

התמקדו במה שאתם רוצים שתהיה התוצאה הסופית שלכם, השאירו את המטרה תמיד "מודלקת" בראש. על ידי מודעות מתמדת למה שאנחנו רוצים אנחנו יכולים למקסם את מה שאנחנו עושים על בסיס יומי, כדי לעזור לקרב את המטרות שלנו לידי מימוש.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?