מה לעשות כשהחיים עולים בלהבות

מה לעשות כשהחיים עולים בלהבות. האם אפשר לבנות מחדש?

מה עושים כשמשהו ניזוק או נהרס – איך מתחילים מחדש?

אם תחום כלשהו בחייך "עולה בלהבות" בין אם זה העסק שלך, מערכת יחסים או משהו אחר בחיים, הנה כמה צעדים לבנות מחדש את השרידים החרוכים ולהחזיר את תהילת העבר, ואולי אפילו להצליח יותר.

לעבור את שלב ההכחשה

חוסר הרצון לקבל את העובדה שדברים השתנו. זה השלב שבו כל המאמצים והאנרגיה שלך מושקעים בהתנגדות לשינוי שקרה זה עתה. עברו את ההכחשה ותבינו שהחיים קרו.

להתגבר על הכעס והאשמה

השלב הבא הוא הצורך למצוא יעד להאשים בשינוי. כל האנרגיה והמאמץ שלך מושקעים במציאת מישהו להטיל עליו את האשמה כסיבה למצב הנוכחי. אתה מאשים אחרים בבעיה – במקום לקחת אחריות ולהתחיל לחשוב על השינוי.

תפסיקו להתמקח ולקוות

השלב הבא כולל מיקוח ותקווה שמישהו יציל אותך. זו רמת אחריות נמוכה. אין דבר גרוע יותר מאשר לחכות שהבנקים יתרמו לך הון או שהממשלה תיכנס ותציל אותך.

מעבר לאדישות

בסופו של דבר, אתה מבין שדברים השתנו ואף אחד לא יכול להציל אותך. כתוצאה מכך אנשים עוברים למצב התכווצות ולהחמרה במצב שלהם על ידי חיסכון בכסף, באנרגיה, במשאבים, ביצירתיות ובכל מאמצים למצוא פתרון הולם. זהו שלב של עזיבה או נסיגה.

חייבים להמשיך לזוז, גם דרך האכזבה

מכיוון שפעולות קטנות לעולם לא מביאות לרמות ייצור משביעות רצון, אתה תרגיש יותר אכזבה, בלבול ותסכול אפשרי מהמצב שלך.

האכזבה הזו אמורה להכין אותך לקבלה האמיתית של המצב ושל מה שנדרש כדי לחפור את דרכך החוצה.

שלב הקבלה האמיתי

כשאתם מגיעים לשלב האחרון, אתם הופכים להיות מודעים לחלוטין לכמה שינויים התרחשו בפעם הראשונה וכעת אתם מוכנים לשחרר את הרגש הישן ולהתקדם לעבר החדש. אתה מבין שאתה צריך כישורים חדשים, אנרגיה חדשה ומחויבות חדשה. בשלב האחרון הזה, תחוו התחדשות והתרגשות לגבי עתידכם.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?