טיפים קטנים להצלחה גדולה

טיפים קטנים להצלחה גדולה

לפעמים אנחנו צריכים להזכיר לעצמנו מה מוביל אותנו להצלחה. בואו ננסה להבין ולסקור כמה נקודות מרכזיות בדרך להצלחה. אמצו אותן אליכם, הפנימו אותן. על ידי שינוי עצמי אנו יכולים לשנות את הסביבה שלנו וכך גם את חיינו.

אל תוותרו על רעיונות טובים

יומן הוא מקום האיסוף הטוב ביותר עבור כל הרעיונות והמידע שלנו. את ההשראה הזו גם אפשר להעביר לדור הבא שאחריו.

אם אתם שומעים רעיון טוב, בכל תחום שהוא, תפסו אותו, רשמו אותו. ואז בשלב מאוחר יותר חיזרו לרגעים האלה, אלה הם אותם רגעים שהפכו אותנו למי שאנחנו היום, אספו את כל הרעיונות הטובים שאתם נתקלים בהם בדרך, כל הזמנים הטובים, כל הסיפורים, כל האירועים המשמעותיים בחייכם, שמרו אותם על מנת לנתח אותם, עברו עליהם. על ידי רישום של מה שקורה אנו יכולים בקלות לשקף, וכן לגדול ולהסביר את החוויות הקודמות שלנו.

האם התוכניות שלכם יעמדו במבחן הזמן

עלינו לתכנן תוכניות וליצור את הדרך הטובה ביותר להצלחה. זו הדרך היחידה לבנות משהו. על ידי דקדוק וירידה לפרטים, על ידי תכנון של כל היבט לדרך שלנו להצלחה, רק אז נוכל לצפות להשיג את המטרות שלנו.

פרסו את כל התהליך העומד לפניכם לפני שאתם מתחילים, תכננו כל טוויסט וכל סיבוב, תכננו כל שלב בתהליך. צרו מדריך ובו שלב אחר שלב להשגת המטרות שלנו. תארו לעצמכם את התוצאה לפני שמתחילים, דמיינו מה צריך להשיג השבוע, החודש, השנה. התמקדו בכל מטרה, בכל תוצאה, דמיינו אותה.

שבו בסוף כל שנה ותכננו, אם זה עם שותפים עסקיים משפחתיים או חברים. תכנון הוא מה שבונה את העתיד, לא בונים אף בית לפני שמתכננים אותו בקפידה.

אל תמהרו יותר מדי

לוקח זמן לבנות קריירה. לוקח זמן לעשות שינויים. לוקח זמן ללמוד, לצמוח, לשנות, להתפתח ולייצר. לוקח זמן לחדד את הפילוסופיה והפעילות. אנחנו חייבים לתת לעצמנו זמן ללמוד, זמן להתחיל קצת מומנטום, זמן להשיג ולהגשים.

אם ננסה לקחת על עצמנו את כל ההיבטים של המטרה שלנו בבת אחת, נשבר, לא נצליח להשיג. כשאתם עומדים למרגלות ההר ומסתכלים למעלה, הוא נראה ענק ומרתיע. אם ננסה לטפס את כולו ביום אחד נשרוף אנרגיות לשווא ונכשל. אנחנו חייבים לקחת את זה יום אחר יום, משימה אחת בכל פעם. אל תכניסו לפה יותר ממה שאתם יכולים ללעוס. כל צעד קטן קדימה הופך לזינוק ענק אחד לגדולה. עלינו להישאר אופטימיים ומעורבים. התמקדות בכל צעד קטן ואז ההשפעה המשולבת של אותם צעדים תביא אותנו למטרה שלנו.

החיים הם לא רק הזמן החולף. החיים הם אוסף החוויות ועוצמתן.

היו פתוחים לשינויים

למדו לפתור בעיות – בעיות עסקיות, בעיות משפחתיות, בעיות כלכליות, בעיות רגשיות. התייחסו אל האתגר כהזדמנות לצמוח. שנו אם אתם מרגישים שצריך, שנו אם אתם חייבים, זרקו פילוסופיה ישנה שלא עבדה טוב עבור פילוסופיה חדשה.

אם תשתנו, הכל ישתנה עבורכם. בסך הכל, אם נשלב את כל מה שלמדנו, שינוי מצטבר הוא הדרך לעתיד. על ידי שינוי עצמנו על ידי שינוי שגרת היום שלנו, אנו יכולים לשנות את הסביבה שלנו. שינוי הוא הדרך של העתיד, הדרך אל העתיד. אם נלמד לשנות את עצמנו, אז נשנה את הסביבה שלנו, נשנה את האנשים סביבנו, נשנה את האנשים שמשפיעים עלינו – ונשנה את חיינו.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?