תלמדו, תצאו, תנצחו.

תלמדו מהכל.

כדי להצליח או להשיג משהו משמעותי בחיים, אנחנו חייבים ללמוד כל הזמן ולקבל עוד מידע. זה כולל למידה מהניסיון שלנו, ממה שעברנו בחיים, אנחנו יכולים ללמוד כמעט מכל דבר שקורה לנו. אנחנו לומדים לעשות את זה נכון, לפעמים גם על יד טעויות שאנחנו עושים – אנחנו קוראים לזה שלילי חיובי. אנחנו גם לומדים מניסיונם של אנשים אחרים, טובים ורעים כאחד. אנחנו יכולים ללמוד הרבה מכשלונות, ואנחנו מתכוונים – הרבה. למידה מטעויות וסיפורי הצלחה של אנשים אחרים היא בעלת ערך רב. אנחנו יכולים להפיק לקח גם מבלי שנצטרך לחוות את הטעות בעצמנו.

אנחנו לומדים ממה שאנחנו רואים, מה שאנחנו שומעים ומה שאנחנו עושים. אנחנו כל הזמן לומדים מהסביבה שלנו, אז שימו לב לסביבה שלכם. תמיד תמשיכו ללמוד. למידה היא המפתח להשגת הצלחה. למידה היא המפתח להצלחה. למידה וקליטת מידע חדש היא הדרך שבה אנחנו מנצחים!

 

תמיד תתנו הזמנות.

אנחנו לא יכולים ללמוד כל הזמן. לפעמים אנחנו גם חייבים לנסות, ליישם את מה שלמדנו ולראות האם הלמידה שלמו הפיקה לנו את התועלת שרצינו. נסו לעשות שינוי. נסו להתקדם קצת. נסו ללמוד מיומנות חדשה, או ספורט חדש. זה לא אומר שאנחנו יכולים לעשות הכל, אבל יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות, אם רק ננסה. למה לא ללכת עד הסוף? עשו את המאמץ הנוסף, את הצעד הנוסף, לפעמים אנחנו משקיעים כל כך במשהו, מתקדמים ומגיעים רחוק, אבל חסר לנו רק הצעד הנוסף הזה בשביל באמת להשיג את זה.
אדם יכול לבלות כל היום בלימוד אלפי דברים ורעיונות חדשים, אבל הם חסרי ערך אם הוא לא מנסה את זה, אל תעמידו את זה במבחן, תבחנו את עצמכם. אנחנו צריכים להיות פרואקטיביים, להיות בתנועה, לנסות כל הזמן דברים חדשים. אם לא ננסה אז לעולם לא נשיג, לעולם לא נצליח.

 

תראו את התמונה הגדולה.

השלב הבא הוא לראות את כל התוכניות שלנו. אנחנו יכולים ללמוד דבר חדש או להתחיל פעילות חדשה, לקחת על עצמנו אתגר חדש, אבל אם אנחנו לא מצליחים להגיע אליו, זה לא שווה כלום. אל תפסיקו משהו באמצע. תישארו עד הסוף. אנחנו יכולים לקבל את כל המוטיבציה שבעולם, את כל המידע שבעולם, אבל אם נפסיק באמצע הדרך מה זה שווה? מה היא הפואנטה? החיים יכולים להיות שווים הרבה יותר אם אנחנו מסתכלים על הדברים בשלמותם, אם אנחנו מתחילים את הפרויקט הגדול שתכננו, וגם מסיימים אותו.

 

צאו לדרך בתשוקה.

עלינו לדאוג לנצח, עלינו לדאוג להשיג, להצליח. עלינו לרצות ולהיות נלהבים להגיע לתוצאות. עלינו לבנות את האכפתיות בכדי לעשות את ההבדל. אכפת לנו מספיק כדי להתחיל מפעל חדש מאפס. אכפת לנו מספיק כדי לשנות את הכל. תשוקה היא הכוח המניע. אנחנו יכולים לקבל את כל הדברים שהוזכרו מראש, אבל לא נגיע רחוק אם לא נהיה נלהבים מהדרך ומהיעד. אנחנו חייבים לרצות לעשות שינוי, לשרת מטרה גבוהה יותר, להיות משהו גדול יותר. זו הדרך היחידה להמשיך לדחוף. דרך הזמנים הקשים, דרך הקשיים, דרך המעצורים של החיים. הישארו נלהבים, הישארו מעורבים ומצאו את הסיבות שלכם להמשיך בכל מחיר. סיבות לקום ולכבוש, כל יום הוא אפשרות חדשה להצליח.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?