הסביבה שלנו חשובה לנו

הסביבה שלנו חשובה לנו - הגר ודרור

בכדי להשיג חיים טובים אנחנו צריכים לקבוע את סדר העדיפויות שלנו. אנחנו צריכים להתמקד בדברים הנכונים שעושים את החיים שלנו מאושרים וכאלה ששווה לחיות אותם. כשיש לנו את זה נוכל להתמקד בצבירה של דברים נחמדים, כמו בתים, מכוניות, חופשות ועוד. אז איך אנחנו משיגים את קו הבסיס המאושר שהופך את החיים לטובים ומספקים?

פרודוקטיביות

אושר נובע מיצירת משהו, מהיותו שימושי. החיים בנויים מתזוזה ושינוי, מהיכולת לצמוח לדברים גדולים וטובים יותר.
החיים הם יצירה בה אנחנו שואפים להיות חלק חשוב מהחברה. כדי שזה יקרה אנחנו צריכים להיות פרודוקטיביים, לפרנס את העולם.

קהילה

זה המעגל המורחב שלנו. קהילה מגבה אותנו. היא נותנת לנו מטרה ותחושת התאמה. אם אנחנו חלק מקהילה אנחנו מרגישים שאנחנו חלק מהחברה, חלק מתמונה רחבה יותר.

רוחניות

רוחניות עוזרת ליצור את הבסיס למשפחה שבונה את האומה. אנחנו לומדים, מתרגלים ומלמדים – אל תזלזלו בחלק הרוחני של הטבע שלנו כי זה מה שהופך אותנו למי שאנחנו כבני אדם.

חברים וסביבה

בדיוק כמו שאנחנו צריכים חברים וקהילה, הם צריכים אותנו, אנחנו צריכים להחזיר ולוודא שאנחנו נפרדים מהחיים של האנשים שנמצאים בחיינו. זה כולל לפעמים לעשות דברים שאולי קצת לא נוחים או קצת מחוץ לאזור הנוחות שלנו. זה בסדר, זה חלק ממערכת תמיכה, זה אומר שלפעמים נצטרך להחזיר קצת תמיכה. להיות בנפרד מהחיים של האנשים שמקיפים אותנו זה יהיה מספק ומתגמל.

משפחה

המשפחה היא כמו הקהילה האישית הקטנה שלנו. זה חיוני לבריאות הנפש שלנו, למערכת התמיכה שלנו. שמרו על המשפחה שלכם קרובה והיא תהיה קרובה אליכם. הם יכולים לתמוך בנו ואנחנו יכולים להיות שם בשבילם כשהם צריכים אותנו.

אלו הם צעדים ליצירת סביבה חיובית ובריאה, כזו שתוכל לתמוך בנו ולהניע אותנו להישגים והצלחה גדולים יותר. קיום הדברים האלה ייתן לנו בסיס איתן כדי שנוכל להמשיך להצלחה מבחוץ. כדי שנוכל להתמקד בעסק שלנו, בייצור שלנו, בהשגת עושר או בכל מטרה אחרת שנרצה להשיג.

>אולי יעניין אתכם לקרוא גם על פוליסת חיסכון באתר של עמית והגר

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?