שחררו את הפחד הכלכלי

שחררו את הפחד הכלכלי

אתם בטח מכירים את אותם אנשים שעסוקים בלשנוא את העשירים, אך כל עוד יש לנו קונוטציות שליליות לאותם "עשירים", הסיכויים שלנו להשיג את העושר שאנו רוצים, קלושים עד לא קיימים, מכיוון שברמה לא מודעת, כולנו מתקדמים לעבר הזהות שלדעתנו היא שאפתנית. וככאלה, אם יש לנו אמונה שלילית לגבי כסף ונתחיל להצליח בצורה כלכלית מסוימת, נחבל בהצלחה שלנו באופן לא מודע כדי להישאר תואמים לאמונות העמוקות שלנו.

רוב האמונות הללו לא נבחרו במודע; הם תוצר של הסביבה או החוויות שלנו בשנים המכוננות שלנו. אבל החדשות הגדולות הן שאנחנו יכולים לבחור בעצמנו במה שאנחנו מאמינים עכשיו – יש לכם את חופש הבחירה המוחלט – אז בחרו משהו שמשרת אתכם, ולא להפך.

צרו עתיד משכנע, זה חיוני לשמור על החזון והרעב הדרושים כדי להמשיך כשהדברים קשים. אם אנחנו מפספסים עתיד משכנע, לא נשתמש בפיזיולוגיה שלנו ביעילות. נמציא שפה ומשמעויות שיחבלו בעתיד שאנחנו באמת רוצים.

לאחר שיצרנו עתיד משכנע, הגיע הזמן להפעיל את החזון הזה.

לכל אחד יש גבול למה שנוח לו להתמודד איתו סביב כסף. מספרים מסוימים – רווחים או הפסדים – מתחילים לגרום לאנשים מסוימים להתפתל.

יש להרחיב את סף השליטה שלנו לצד ביטחון עצמי ויכולת. אחרת, אנו עוצרים את הצמיחה שלנו, המיועדת לבינוניות, ולא לעתיד המשכנע שדמיינו לעצמנו ולמי שאנו אוהבים.

כמו כן, עלינו לבנות את השרירים הרגשיים הדרושים על מנת לעשות זאת באותו אופן שבו היינו בונים את השרירים הפיזיים שלנו – על ידי הרמה חוזרת ונשנית של יותר ממה שאנו חושבים שאנו מסוגלים, על ידי אימוץ אי נוחות עכשיו – כדי שנוכל לפרוץ את המגבלות שלנו בעתיד.

איך להיות פורצי הדרך של עצמנו?

אנו יכולים לשנות את ההרגשה שלנו ברגע על ידי שינוי הפיזיולוגיה שלנו. שבו, מלאו בעצמכם אנרגיה – או אפילו תעמדו, תרקדו, תזוזו.

מה שעושה לכם את זה – ואז בפעם הבאה שאתם ניגשים לכספים שלכם, אתם תתפלאו עד כמה אתם מרגישים שונים.

אנחנו לא צריכים להיות מושלמים; כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לקטוע את הדפוסים השליליים שלנו.

השתמשו בכלים אלה כדי לאמן את המוח שלכם להגיב לכסף עם רגשות שאנחנו בעצם רוצים בחיינו.

שקלו את ההשלכות – אם נמשיך לקבל את הדפוסים הרגשיים הנוכחיים שלנו סביב כסף, זה מה שאנחנו באמת רוצים?

עכשיו תחשבו על מה יהיה אפשרי, על מנת שתוכלו לאפשר לעצמכם להאמין בזה באמת.

איך היו נראים החיים אילו ניגשנו לכספים שלנו בתחושת ביטחון והכרת תודה? מה ישתנה? מה יכולנו לעשות שלא יכולנו לעשות קודם? מה יהיה אפשרי?

מהו עושר?

יש אנשים שיש להם הרבה כסף, אבל הם לא עשירים, כי עושר הוא באמת מצב של הערכה. אם אנחנו מרגישים מחסור סביב כסף עכשיו, אנחנו תמיד נרגיש מחסור, לא משנה כמה נצליח. שפע הוא הלך רוח, לא סכום בשקלים בחשבון הבנק.

עלינו לטפח הכרת תודה על הדברים שיש לנו עכשיו וכל מה שיתווסף – ירגיש כמו בונוס.

האם אנחנו מחפשים נוסחה להרוויח כסף? כאשר אנו מחליפים את הציפיות שלנו להערכה, הכל משתנה. חוסר ההערכה הוא הדבר היחיד שיהפוך אותנו לעניים באמת.

תעריכו ותוכירו תודה על היש, תעברו לחשיבה על העתיד שאתם רוצים, שחררו חסמי תפיסה וחשיבה מגבילים.

הכסף כבר יידע יגיע לאחר מכן.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?