איך להשקיע בצורה חכמה

כיצד ואיך להשקיע בצורה חכמה

קיבלתם העלאה? אולי בונוס שמן לקראת החגים? ירושה שנפלה עליכם? אולי טופס טוטו מוצלח במיוחד?
אם קיבלתם סכום כסף, ואתם רוצים לעשות איתו משהו מעבר ללקנות זוג נעליים חדש או לצאת לחופשה משפחתית, הנה כמה אפשרויות אחרות, וטובות יותר.

אפשרות ראשונה: השקעה

נוכל להשיג את המטרות לטווח הקצר שלנו מהר יותר על ידי בחירה באפשרות זו. אולי המטרה שלנו היא להיות נקיים מחובות השנה. או אולי המוקד של הקרן שלנו הוא חופש פיננסי מוחלט, לאחר שחסכנו את הכסף הדרוש כדי לממן באופן פסיבי את חיינו, ללא קשר אם אנחנו עובדים או לא.
לא משנה מה המטרה שלנו, עלינו למשוך את הבונוס מחשבון העובר ושב שלנו ולהפקיד אותו לחסכונות שלנו עד שנקבל החלטה כיצד ולאן בדיוק להקצות אותו,
כי הדבר האחרון שאתם רוצים, זה להתעורר בוקר אחד ולנסות להבין – לאן הלך הכסף?!

אפשרות שנייה: הקצאת הכסף לצרכים השונים שלנו

כדאי ונכון לחסוך כסף ליום גשום, להנאה או לחסכון. התגמולים היום, לא רק מתישהו בעתיד, יעוררו וירגשו אותנו בדרכים שסביר להניח שיעודדו אותנו להרוויח יותר, לחסוך יותר ולהשקיע אפילו ביתר יעילות.

אפשרות שלישית: שימו אותו בצד ושמרו עליו היטב

אנחנו יכולים לשים את הכסף בצד ולהשקיע בעצמנו, במקום להשקיע אותו בחברה או בנכס. לאחר זמן מה נוכל לצבור סכום כסף יפה וזו תהיה הקרן האישית שלנו לשימושנו.

אפשרות רביעית: תחזירו אותו

אפשרות נוספת היא לתרום חלק מהכסף לצדקה למקום ראוי, או לקהילה האהובה עלינו. כתוצאה מהתרומה הזו, לא רק נרגיש טוב, אלא גם נביא תועלת למישהו אחר.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?