איך לתרגם פעולות לרווח אמיתי?

איך לתרגם פעולות לרווח אמיתי

מה זה בעצם אומר – "להרוויח"?

הכסף שאנו מכניסים לחברה שלנו נחשב להכנסה – אבל לרוב אנחנו לא מצליחים לשים את כל זה בחשבון הבנק שלנו. ברגע שאנו משלמים שכירות, מיסים, אספקה ​​והוצאות אחרות, מה שנשאר לנו ביד, הוא שולי הרווח שלנו. זה המספר האמיתי שיקבע אם אנחנו נשארים בעניינים, חווים צמיחה, או שאולי נצטרך לסגור את הברזים שלנו בתקופה הקרובה.

 

אנחנו צריכים גם ידע בסיסי במונחים פיננסיים ואת היכולת לקרוא דוחות כספיים. חלק מניהול עסק פירושו הבנת מונחים ורעיונות עסקיים. כבעלי עסק אנחנו צריכים להיות מסוגלים לקרוא דוחות פיננסיים, דפי בנק וכו'. להכיר את השפה העסקית ואת המונחים הרלוונטים.

אל תתרגשו יותר מדי מכל דבר קטן, זכרו שדברים לוקחים זמן. אם נפתח עסק היום, אנחנו לא צריכים לצפות להרוויח הון בן לילה. אנחנו גם צריכים להימנע מלקחת על עצמנו יותר מדי, ואז למצוא את עצמנו טובעים בים המשימות המיותרות שהצבנו לעצמנו.

אופטימיות וצמיחה

חשבו על צמיחה שמצטברת במקום זאת. שום דבר בעל ערך אמיתי לא בא בקלות. במקום זאת, שימו את העסק שלכם במקום הראשון כהלך רוח.

השלב הבא הוא יצירת תוכנית עסקית שתגבה את הכיוון אליו אתם רוצים לקחת את העסק הבא שלכם. לא נוכל להשיג שום דבר אם אין לנו מודל עסקי או דרך שנוכל להגיע מההתחלה ועד הסוף. המפה העסקית שלנו תכלול תוכנית כיצד להרוויח. מה אנחנו יכולים לעשות היום, השבוע או החודש כדי להתחיל ולשפר את איכות יחס הרווח שלנו?

עלינו להיות מסוגלים גם להסתכל בצורה אובייקטיבית על החברה שלנו ומה מעכב אותנו מלהרוויח. מה קורה בעסק שלנו שמונע מאיתנו להצליח?

לאחר שהבנו מה מעכב אותנו, איך לצמוח ואיך לחדש אסטרטגית, הגיע הזמן להתחיל לעבוד ולתכנן את התוכנית שלנו לאיך להרוויח. צרו ציר זמן ופתחו סדרה של שלבים להגדלת שולי הרווח.

לאחר מכן ערכו תוכנית שתעזור לכם להזניק צמיחה ולהגדיל את הרווח בעסק שלכם. לא משנה מה אתם צריכים לעשות, וודאו שזה כלול בתוכנית שלכם ושיש לכם יעדים קונקרטיים וברי-השגה עבור החברה שלכם.

עכשיו, זה שיצרנו תוכנית פעולה לא אומר שהבחירות שלנו חקוקות בסלע. אנחנו צריכים לעקוב אחר התקדמות התוכנית שלנו. האם ניתן להרוויח באופן בר קיימא מתכנית זו? אנו נעריך מחדש את ההתקדמות שלנו כשנערוך תיאום ציפיות עם הצוות שלנו. זה עשוי להיות אירוע חודשי, או שאולי נבחר לבדוק כל שלושה או שישה חודשים, כדי לעקוב אחר הצמיחה ולראות את הקצב שלה.

מעקב אחר ההתקדמות שלנו מאפשר לנו להעריך מה עובד ומה לא, לחדד את האסטרטגיות שלנו להרוויח ולאסוף משובים מהעובדים שלנו.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?