שחקו במשחק שאתם יכולים לנצח בו

שחקו במשחק שאתם יכולים לנצח בו

לכולנו יש חלומות – ובואו נודה על האמת הרבה מאותם חלומות נאמר, לא זולים.

אבל האם הבנו בדיוק כמה זה יעלה להגשים את החלומות האלה? האם אנחנו יכולים לנקוב בסכום? או רק לפטור את בכך שאנחנו אומרים שזה פשוט יקר מדי.

 

אז איך נהפוך את החלומות הפיננסיים שלנו למציאות?

 

נתמקד במה שאנחנו באמת רוצים

אנחנו צריכים להתעורר עכשיו. האם יש לנו השראה ללכת רחוק יותר? האם הדמיון שלנו בוער כאש? זו הנקודה שבה אנו מקבלים את ההחלטה לעולם לא לחזור אחורה, ואנו הופכים ממוקדים באכזריות בחיים או בחפץ החדש שאותו אנחנו רוצים.

 

קחו כמה דקות ותחשבו מה אנחנו באמת רוצים שהכסף שלנו יקנה. האם אנחנו רוצים לתת תרומה יוצאת דופן? לשנות את העולם בדרך כלשהי? האם אנחנו רוצים לקנות שקט נפשי? בידיעה שלעולם לא ייגמר לנו הכסף? זכרו תמיד – החיים אינם קשורים לכסף, הם עוסקים ברגש, בזמן ובחופש. והזדמנויות שכסף יכול להביא?

זה מה שאנחנו באמת מחפשים.

 

נפרוס את המטרות

אם הרצון שלנו באמת משתחרר ואנו ממוקדים בצורה אובססיבית במה שאנחנו רוצים, נעשה כל מה שצריך כדי להפוך את החלום שלנו למציאות. אין גבולות לאנרגיה ולגמישות שתהיה לנו במרדף אחר מה שאנחנו רוצים.

ברגע שאנחנו מתמקדים במה שאנחנו באמת רוצים, ניצור שלוש מטרות.

יעדים אלו יחולקו בצורה הבאה – יעד לטווח קצר, בינוני וארוך.

בדרך זו, אנו בונים על הצלחה ויש לנו יעד קרוב מספיק כדי שנוכל להרגיש שהוא בר השגה בעתיד הקרוב יחסית. זה מה שגורם לנו לפעול ולהפוך מטרה קצרת טווח למציאות.

בשלב זה עלינו גם לוודא שאנו מעודכנים ובעלי הכלים המתאימים על מנת להצליח.

התוכנית שלנו היא כמו סולם. נעמוד על השלב הראשון ונראה את השלבים הבאים בדרך ליעדים שהצבנו. לא נדלג בשלבים. חשוב להנות מהטיפוס.

 

ניקח רגע להגיד תודה

יש כמה דברים שקורים בחיינו שהם מעבר להבנתנו. זה מדהים איך היקום נוטה להיכנס ולתמוך במה שאנחנו עושים כשאנחנו דואגים לצעדים הראשונים. כך אנו מכירים ומעריכים את החסד בחיינו, כך נחווה יותר את המתנות מעבר למה שיצרנו.

רק הכרת התודה שלנו נדרשת לצעד זה. מה יש לנו בחיינו היום שפעם היה חלום? בעבר בטח היה לנו חלום כלשהו שנראה בלתי אפשרי להשגה, אבל האם עכשיו זה בחיינו? הקדישו רגע להודות על כך.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?