צעדים חיוניים לייעול העסק שלכם

אם אתם מתכוונים להתקדם בשנה הבאה, ייעול כל מחזור העסקים שלכם הוא המפתח. להלן השלבים לעשות זאת.

צאו אל השוק

יצירת מודעות ופרסום נכון למוצרים שלכם בשוק חשובה יותר מכל דבר, אפילו מיצירת המוצר או השירות שלכם. צרו קודם כל את החשק, ההתרגשות והבאזז. כתוצאה מכך, כאשר אתם מוכנים לספק, הלקוחות שלכם לא רק יהיו מוכנים לקנות, הם ימהרו לקנות. תהיו מוכנים עכשיו וספקו מאוחר יותר.

קחו בחשבון שלקוחות תמיד עשו סקר שוק לפני הקנייה. כיום, הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים לעשות זאת מבלי לעזוב את בתיהם. להחזיק מלאי מקיף ומבנה מחירים המאפשר לכם להציע מספר הצעות ללקוחות שלכם הוא חיוני אם אתם רוצים להיות התחנה היחידה שלהם.

תציעו ניסיון ראשון חינם בתחילת מחזור המכירות כדי לעודד אותם לקנות ממכם. עד כמה לדעתכם סוכנות הרכב תצליח אם היו מציעים רק מכונית אחת במחיר אחד? מה עדיף – לוותר על מכירה כי לא הצלחתם לספק את צרכי הלקוח ולא להיענות למחיר? או להרוויח מעט וליצור קשר ארוך טווח עם לקוח שתוכלו למכור לו שוב בעתיד?

תהיו נוכחים בכל מקום

המטרה העיקרית מעל כמעט כל דבר אחר היא להיות בכל מקום. אם אנשים לא יודעים מי אתם הם לא יכולים לעקוב אחריכם ואתם לא יכולים לעזור להם. השוק מחייב אותכם להיות נוכחים בכל מקום, למרבה המזל הטכנולוגיה מאפשרת את זה.

קידום, לא שלמות

אם תחכו ל"שלמות", אתם תחכו הרבה זמן ובזמן שאתם מחכים, המתחרים שלכם ירוצו במעגלים סביבכם. חשוב שלא תתנו לחיפוש אחר שלמות לעכב אותכם. חשוב לזכור שבזמן שאתם משתכללים, המתחרים שלכם מתקדמים ואולי לוקחים את הלקוחות שלכם.

אוטומציה וקנה מידה

אם העסק שלכם כבר פועל, אתם צריכים לעבור למצב הרחבה מיד כי אם אתם לא צומחים, אתם נובלים. מהם השלבים לעבור מטיפול שוטף ושגרתי – להתרחבות? ודאו שאתם מציבים את הצוות והמנהלים הנכונים בכדי שלא תצטרכו לדאוג לדברים הקטנים ובמקום זאת תוכלו להתמקד ביעדים המאסיביים שאתם רוצים להשיג. כיום, כלכלות שירות המונעות על ידי טכנולוגיה מקלות על עסקים מכל הגדלים לבצע אוטומציה ולהרחיב את התהליכים שלהם.

תמיד היו מוכנים לעוד לקוחות

ייעול העסק שלכם מתחיל בהגדלת כמות הלקוחות שלכם, על מנת להפוך את העסק שלכם להצלחה, עליכם לשמור על זרימה מלאה בכל עת. כתוצאה מכך, אתם צריכים כל הזמן לחפש לידים, ואם הם מסרבים להקשיב בהתחלה, אתם צריכים להמשיך ללכת שוב ושוב. בשלב הבא, בצעו מעקב וטיפוח אחר מערכת היחסים עם הלקוחות שלכם, בניית קשר מתמיד. זה מוביל לא רק לעסקים חוזרים ולאפשרות למכירה נוספת אלא גם להפניות ללקוחות נוספים – מפה לאוזן.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?