כיצד לשווק במהלך מיתון

כלכלה צונחת או ירידה עסקית אישית, מחייבות אתכם לוותר על כל הגבלה לגבי הלקוח ה"אידיאלי" או המועדף שלכם. למדו כיצד לשווק בזמן מיתון.

ייתכן שתצטרכו לשבור חלק מהכללים הקודמים שלכם עבור אלה שאתם עושים איתם עסקים. זה לא הזמן להיות סלקטיבים עם הקריטריונים שלכם. למדו כיצד לשווק במהלך מיתון.

מה עושים?

לדוגמה, נניח שבדרך כלל יש לכם רק חברות גדולות כלקוחות. קחו על עצמכם משימות גם מחברות קטנות מכיוון שאתם צריכים לפתח אסטרטגיה כדי להבטיח שאתם מסוגלים להתקדם ולמכור גם בזמנים כאלה.

אתם יכולים לעשות את מה שעשיתם אתמול, אבל לא סביר שזה יעבוד גם היום או מחר, אז היו מוכנים להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם כדי לצמצם כל נסיגה מהלקוחות הרגילים שלכם.

אם פרופיל הלקוחות הטיפוסי שלכם הצטמצם או שלקוחות צמצמו את התקציבים שלהם, תיאלצו לחפש בכל מקום שבו יכולה להתרחש זרימה אחרת של עסקים.

כאשר התנאים הכלכליים מורעים או משתפרים, כל השיקולים הקודמים שלכם צריכים להשתנות יחד איתם.

עכשיו זה הזמן להיות מוכנים לשנות החלטות עבר על מנת להשיג את המטרות שלכם – להתקדם ולכבוש גם במהלך מיתון.

אך שימו לב –  אולי אתם מרחיבים את פרופיל הלקוחות שלכם כך שיכלול גם חברות קטנות יותר.

זה לא אומר שאתם זורקים את הסטנדרטים שלכם מהחלון ועובדים עבור כל מי שקורא לכם; אתם פשוט משנים מחדש את הקריטריונים המקובלים עליכם.

לסיכום

בעיתות משבר כלכליות אתם חייבים לבחון מחדש את כל אסטרטגיית המכירות שלכם כדי לתת מענה לאובדן לקוחות והכנסות צפוי. אל תשארו באותו מוד עשייה בשעה שהים סוער.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?