הדרך להצליח!

הדרך להצליח

השאלה היא לעולם לא – האם נכשלתם או הצלחתם?

היקום אינו מודאג מההצלחה או מהכישלון שלכם. למרבה הצער, יש יותר מדי אנשים טובים שנכשלים ויש יותר מדי אנשים רעים שמצליחים לפחות בתחום אחד בחייהם.

המציאות היא שיש יותר אנשים שפועלים נגדכם מאשר כאלה שפועלים למענכם. כל האנשים שהפסיקו לחלום בעצם פועלים נגדכם. כל האנשים שמוכרים מוצר אחר משלכם, כביכול, פועלים נגדכם. לעולם לא יהיה להם אכפת אם תצליחו או תיכשלו!

אתם היחידים שאכפת להם. זה אומר שאתם צריכים לדאוג הרבה. אין אף אחד שמגן עליכם או משגיח עליכם. אנחנו מכירים יותר מדי אנשים נהדרים שלא זכו בהצלחה שמגיעה להם, בהצלחה שהם רוצים, או אפילו בהצלחה מועטה.

לעולם לא אכפת אם נכשלתם או הצלחתם – זה תלוי בכם, ורק בכם. אתם צריכים לדחוף חזק, חזק יותר מכל האנשים שדוחפים נגדכם. אתם גם אלה שתגדירו אם "הצלחתם" או "נכשלתם".

אנשים לא מעוניינים רק להסתדר, הם מעוניינים להצליח בגדול. אתם צריכים יותר מצרכים בסיסיים כדי להצליח בגדול. אתם צריכים יותר מסתם עבודה, אתם צריכים יותר מסתם כיסוי בריאותי, אתם צריכים יותר מסתם השכלה, ואתם צריכים יותר מסתם מקום כדי להצליח.

עבודה. הצלחה נובעת מהשגת דברים גדולים ולא רק "מלהסתדר".

אם זה כל מה שאתם מחפשים להשיג, זה כל מה שתקבלו. החיים יכולים להיות אכזריים לעיתים. אתם לא יכולים לצפות מתי יגיעו מקרי חירום. הרבה אנשים פושטים את הרגל בגלל מחלה איומה, בגלל מלחמה או מגיפה וכשאותם מקרי חירום יגיעו, והם יגיעו, אותם אנשים לא יהיו מוכנים, כי כל מה שהם עשו זה "להסתדר" לבינתיים. רוב האנשים הולכים רק לכסות את הצרכים הבסיסיים שלהם ואינם חיים כלל חיים שכוללים תודעת שפע. אתם צריכים יותר מצרכים בסיסיים להצלחה.

מה זה אומר בשבילכם שיהיה לכם מספיק כלים כדי להצליח? איך תיראו הצלחה עבורכם ובמה זה שונה רק מהצרכים הבסיסיים שלכם? האם זה מה שאתם רוצים?

מהם הצרכים הבסיסיים ואיך תיראה הצלחה עבורכם?

זכרו שלעולם לא אכפת אם אתם מצליחים או לא.

עבודה קשה, התמדה, מסירות ומחויבות נדרשות להצלחה גדולה. אין קיצורי דרך, ואין דרכים קלות.

לא משנה מה תעשו, תהיה לכם עבודה קשה שכרוכה בכך. אתם תצטרכו להשקיע שעות ארוכות, אתם תצטרכו להתחייב לזה. זו הולכת להיות התמסרות בלתי פוסקת, בלתי נלאית. אין דרך לעקוף את זה. אין קיצורי דרך בדרך להצלחה אמיתית. בהצלחה.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?