תהיה קשוח עם עצמך

תהיה קשוח עם עצמך

הדבר הנכון הוא כמעט תמיד הדבר הקשה ביותר לעשות. אנחנו צריכים לעשות את הדבר הנכון ולהיות קשוחים עם עצמנו.

אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהיות כנים, להסתכל על הסיטואציות שלנו במהלך היום, איך אנחנו פועלים ואיך אנחנו מקבלים החלטות.

יותר מדי פעמים אנחנו מוותרים לעצמנו ועולים על הדרך הקלה החוצה.

אנחנו נמנעים או דוחים לרוב קבלת החלטה חשובה, שלעתים קרובות היא הנכונה לקבל.

כשאתה קשוח עם עצמך, אתה תדרוש את אותו הדבר מהסובבים אותך. אל תפחד להיות קשה. אתגר אנשים.

כשאנשים מאותגרים הם שמים לב, הם הופכים מרוצים ומחויבים בגלל שיש להם בעיות לפתור. אנשים לא מעריכים אותך על היותך רך. הם מעריכים אותך על היותך תקיף ועל כך שיש לך סטנדרטים שאתה מצפה גם מאחרים שיעמדו בהם.

בכך שאתה קשוח אתה עוזר ליותר אנשים מאשר אם אתה נותן לדברים להחליק ולא מתחייב.

תחשוב על זה כך למשל. אם קיבלת את ההחלטה הקשה לעבוד בסוף השבוע במקום לחגוג – הרווחת כסף במקום לזרוק אותו. שיפרת את חייך. השקעת בעצמך. עכשיו בגלל שאתה קשוח עם עצמך, אתה מתחיל להיות האדם הכי טוב שאתה יכול להיות.

שוב, רוב האנשים לא יחשבו על זה כך. אבל האמת היא, שרוב האנשים רכים. ערכו רשימה של איפה אתם רכים ואיפה אתם קשוחים. אני בטוח שרובכם יגלה שרשימת האזורים הרכים שלהם ארוכה בהרבה לעומת הרשימה של האזורים הקשוחים שלהם שלהם!

לפעמים כשאתה צריך לקבל החלטה קשה אתה עלול למצוא את עצמך נעצר. זהה את הסיבה שלך לכך והתמודד איתה בכדי שתוכל להתקדם. לעולם אל תפחד להמר על עצמך. קבלת החלטה היא אמיצה, הכרחית וסימן של מנהיג אמיתי.

קבלת החלטות קשות היא סימן לצמיחה. זה אומר שאתה קובע סדרי עדיפויות ויעדים שחשובים לך מספיק כדי שתוותר על סיפוק מיידי – ותקבע הישגים לטווח ארוך יותר.

זה עשוי להיות לא נוח עבורך בהתחלה, אבל כמו בכל דבר, רק תרגול עושה אותך טוב יותר. אתה תרגיש יותר בנוח עם ההחלטות שלך ברגע שאתה יודע בוודאות שאתה צודק בדרך הפעולה שלך.

זה כנראה גם אומר שחלק מהאנשים יקראו לך לא הגיוני כי לא תתכופף או תיכנע לנושאים ולהחלטות האלה שנראים לך חשובים. להיות לא הגיוני זו מחמאה. זה אומר שאתה לא מוותר או נכנע. היה קשוח ובלתי מתפשר בהשגת המטרות שלך. השגת היעדים שלך היא מה שבסופו של דבר יוביל אותך לחופש כלכלי.

כשאתה רך, אתה נותן לדברים להחליק ואתה עלול לסרב לקבל את ההחלטות הקשות. אבל חושב שתבין, זו כשלעצמה החלטה. החלטת לתת לדברים להמשיך כפי שהם היו. אבל מה עומד להשתנות? אתה תהיה תקוע. באותו מצב, באותו משבר פיננסי ועוד ועוד. תהיה קשוח. קום ועשה שינוי.

להיות אדם קשוח זה לא אומר שאתה כל הזמן כועס או אומלל. זה אומר שאתה מתפתח למישהו טוב יותר, ושאתה מחויב לתהליך ולעצמך.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?