זמן להיחשף לדברים חדשים: את מי היינו שמחים להזמין לשיחה?

זמן להיחשף לדברים חדשים: את מי היינו שמחים להזמין לשיחה?

אחד המנהגים שמאפיינים את חג הסוכות הוא הזמנת אורחים (אושפיזין) לסוכה. אירוח הוא משהו שאנחנו עושים כל השנה וחג הסוכות הוא הזדמנות נוספת לפגוש אנשים מסקרנים.

מי שקרא את הסיפור שלנו, ראה שבשנים האחרונות הגיעו אלינו גם זוגות שאיננו מכירים כדי לשמוע את הסיפור שלנו, אך מאז פרוץ הקורונה נצמדנו להנחיות השונות ואימצנו הרבה יותר את ה-Zoom כדרך להיפגש באינטרנט.

אושפיזין, בארמית, הם שבעה צדיקים המתארחים בחג הסוכות, כאשר בכל יום מבין שבעת הימים של החג מגיע להתארח צדיק אחר.

הצדיקים שלנו הם האורחים המעוניינים לשמוע ולהשמיע את התובנות שלהם. אל הסוכה שלנו אין צורך להביא דבר, מלבד את הסיפור שלכם.

מי שירצו להשמיע את סיפורם

אחד החלקים המעניינים בעשייה שלנו היא להקשיב לאחרים שרוצים לשפר את איכות חייהם, ולייצר לעצמם עוד זמן פנוי, כשהאמצעי לכך הוא שיפור מצבם הכלכלי.

עצם ההתעניינות והרצון לשנות הוא משהו שאנחנו מעריכים מאוד.

בתמורה, אנחנו משתפים את הידע שלנו באהבה ובהקשבה, מבלי לשפוט את מי שמתוודים לפנינו. כשיצאנו לדרך, מצבנו לא היה שונה מאוד מזה של מי שחשפו וחושפים בפנינו את סיפורם.

אין כאן נכון או לא. טרם המהפך בחיינו היינו כמרבית הזוגות והמשפחות בישראל.

מדריכי פעמונים ומתנדבים למען אוכלוסיות מוחלשות

כחלק מהפעילות שלנו אנחנו מקיימים פעילות התנדבותית ענפה. הדרך שלנו לתרום היא להעשיר את אותם מדריכים ועמותות שפוגשים משפחות מעוטות יכולת – ונותנים להם כלים חדשים. תתפלאו, גם אוכלוסיות חלשות יכולות לקבל החלטות שישפרו את מצבם הכלכלי בצורה משמעותית.

פורשי צה"ל ומשרד הביטחון

יש לנו תמיד מקום גדול בלב לאותם אנשים שעד לפני כמה שנים חלקו איתנו את אותן משימות חשובות למען ביטחון המדינה.

לא רבים מודעים לכך, המעבר וההסתגלות של פורשי מערכת הביטחון לחיים באזרחות הוא אינו פשוט.

חוות דעת בנוגע למציאת קריירה חלופית, ויזמות והסתכלות על ההזדמנויות, במיוחד לקהל שנתן המון למען המדינה, ממלאים אותנו.

יזמים ואנשים מעוררי השראה

מי שפרצו את תקרות הזכוכית, לא רק בעולמות ההשקעות. יזמים של חברות ועסקים חדשים ויזמים מעולם ההיי-טק והיזמות מרתקים אותנו ומסייעים לדרך שלנו. אנחנו ממשיכים בכל העת ללמוד מאחרים שהצליחו.

מי שנכשלו וישמחו לספר על כך ולהעשיר גם אותנו

אנחנו שמחים מאוד להזמין גם את מי שלא הצליחו, לא משנה באיזה תחום: השקעות, יזמות, עסקים ועוד. מהם ניתן ללמוד הכי הרבה על הטעויות שבדרך.

אחדים רואים את הכישלון כבושה, מעדיפים להסתיר אותו ולא לדבר עליו. אנחנו לעומת זאת צמחנו מכישלונות.

לפעמים הם היו צורבים, אבל אנחנו חייבים להם הרבה. כשהכישלון מגיע בתחילת הדרך הכי קשה לקום ממנו. אנחנו תמיד שמחים לשמוע אנשים שנכשלו וללמוד מהם.

התובנות והלקחים שמופקים מכישלונות הם תמיד המעניינים ביותר. ככל שיותר כואב הלקח יותר ברור.

מנטורים להתפתחות אישית

אנחנו צמחנו לא רק מבחירות נכונות, אלא קודם מבניית התודעה שלנו ושינוי תפיסתי, התגברות על פחדים ותחושת מסוגלות ואמונה.

אנחנו מתמלאים השראה מאנשים שעברו כברת דרך משמעותית ושמעודדים לחשיבה חיובית והצלחה.

אם היינו יכולים לארגן חמישה כיסאות של כתר פלסטיק לחמישה מנטורים שחוללו אצלנו מהפכים בחשיבה ובאמונה היינו מטיסים אלינו לסוכה את ג'ים רוהן (אחרי החייאה כמובן), טוני רובינס, ג'ף בזוס, רוברט קיוסאקי וגארי וי. כל אחד מהם הוא אנציקלופדיה של יזמות, פריצות דרך ושבירת שיאים שיטתית. אוקיינוס של השראה, ידע ופרקטיקה.

חוקרים ומדענים שעוסקים בפתרונות שמטרתם להציל את העולם שלנו מעצמנו

בני האדם מחוללים במו ידיהם, קיבתם ומעשיהם שינויים מואצים באקולוגיה של כדור הארץ – ומאיצים מגמות בעלות פוטנציאל נזק הרסני לעתיד האנושות. החדשנות, הטכנולוגיה, האנרגיה, רמת החיים העולה, גידול האוכלוסין ועוד המון מגמות, מביאים אותנו לסכן את איכות החיים של ילדינו ונכדינו.

באקדמיה ובמקומות נוספים כבר מבינים את גודל הצרה ומוחות ותקציבים רבים מופנים לאזורים אלה. ממשלות רבות עדיין לא חשות מספיק מחויבות ואחריות קולקטיבית לסכנות האלה ובהיעדר מבוגר אחראי בעולם, הנושא לא מקבל את מירב תשומת הלב העולמית כפי שרבים היו מצפים.

נרצה לארח ולשמוע אנשי מחקר במטרה שידברו על הרעיונות וההצעות שלהם איך ניתן להתמודד עם האיומים על כדור הארץ. אנחנו והילדים שלנו רוצים להמשיך לחיות כאן עוד המון שנים.

לקח לנו 10 שנים להגיע לעצמאות כלכלית ועכשיו בתוכנית "חשיבה פיננסית" אנחנו חושפים את כל מה שלמדנו בדרך.

מוצר הדגל של עמית והגר

אם אתם כל הזמן עסוקים בלסגור את החודש ובמינוס בעו"ש לא הגיע הזמן שתלמדו קצת להתנהל נכון עם הכסף?